mikaelapetra

Alla inlägg under december 2012

Av Mikaela Bengter - 5 december 2012 21:34

Precis tränat med rockringen en sväng, stod 25 minuter! Nu blire en dusch och sen ink master sverige! (y)


 


GO JACOB!

Av Mikaela Bengter - 5 december 2012 13:45

Usch, idag har jag verkligen en såndär riktig fuldag. Mitt hår är torrt och risigt och jag får absolut inte till ett par snygga ögonbryn. Dessutom har jag apont i ryggen, tror jag åkt på ryggskott igen (ja jag vet, det låter som att jag är 70år). Kan knappt röra mig samtidigt som det är just det jag behöver. Ser ut som att jag har en käpp långt upp i röven när jag lyfter arslet ur soffan, lagom sexigt. Haha. Och på detta anar jag en förkylning, men men, bara att bita i det sura äpplet!


Vet ni vad jag planerar? och fixat med idag? haha, ni kommer att hata mig. För typ tusende gången så håller jag på med en ny blogg. Haha. Men hatar reklamen på bloggplatsen, alldeles för mycket reklam överallt. Så jag har kontaktat en snygg donna som ska hjälpa mig att göra en helt ny design på en helt ny blogg på blogg.se, kommer att reklama den när jag börjar använda den här såklart. :)


 

Usch.

Av Mikaela Bengter - 5 december 2012 12:16

Det finns alltid tusen saker man vill ha!


 


 


 


 


 


 

Av Mikaela Bengter - 4 december 2012 18:25

Äntligen har jag fått mat i magen och fått slänga mig ner i soffan, blev lax i citron och dillsås och grönsaker. Var ju på vårdcentralen tidigare idag, både mitt socker och blodvärde var bra. Men hon sa att ang sköldkörteln så är värdet lite lågt, och hon sa att när det ena värdet går ner och blir lågt så brukar det andra bli högre vilket inte hade hänt mig än. Så hon vill att jag kommer nästa fredag och tar ett nytt sköldkörtel prov. Hon sa också "åh, det är så kul att träffa dig, man blir så glad!" och log, gissa om det värmde i mitt hjärta? :)


Var efter det hem till Maria och umgicks med henne och Theodore :) fikade lite och snackade mycket. Mys med Theodore blev det också såklart :)


 


Jag och mamma tidigare idag. Mamma tyckte det var så konstigt, en av hennes katter, Maiden, brukar aldrig vilja ligga i någons knä och spinner sällan. Men idag när jag var där låg hon i mitt knä i ungefär en halvtimme, och spann gjorde hon allt :) lilla råttan <3

Av Mikaela Bengter - 3 december 2012 22:14

 


Denna skulle mer än gärna få flytta hem till mig <3

Av Mikaela Bengter - 3 december 2012 20:03

Klickade precis hem detta för att få mig att röra på mig lite mer, hjälper nog till bra med min viktnedgång, så fort jag fått hem det och köpt ett till nummer så säger jag upp det. Än så länge har jag gått ner 3kg. Inget plus iallafall och det är jag glad över! Väger mig lite när jag känner för det, senast igår.


 



Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards