mikaelapetra

Alla inlägg under december 2012

Av Mikaela Bengter - 11 december 2012 22:31

Kan ni gissa vad jag hittade i brevlådan ikväll? Ååh, är så jäkla glaaad! :D Paketet från elbastardo såklart! Iiih, så jag får lov att mobilblogga lite. Allt satt perfekt, förutom att byxorna är liiite för långa, men det fixar nog min fina faster :)

Så ni får två bilder på byxorna och cardigan på och en på det fina som fanns i goodiebagen :D


Av Mikaela Bengter - 11 december 2012 18:08

Blev inge badhus idag, mamma ville ha med oss för att hitta nya kläder till mormor och julklappar till storasyrrans pojkar. Så det var vad vi gjorde idag istället, var på kappahl, lager 70, h&m och åhléns. Men det passade ju bra då jag ändå varit så smart och ramlat och gjort illa ryggen. Igår var jag alldeles röd, svullen och väldigt öm. Är fortfarande väldigt öm och svullen. Så vi tar badhuset på fredag istället :)


Hittade ett par byxor för 100spänn, nå manchester liknande tyg, hur sköna som helst. Tack mamma! <3 Och så köpte jag en hairdonut!


 


Nu ska jag göra iordning lite glögg och kolla både gårdagens och dagens avsnitt av julkalendern :) mys!



Av Mikaela Bengter - 10 december 2012 15:58

Legat hemma i soffan hela dagen bara, plockat ur och i diskmaskinen, duschat och tagit bort lacket på naglarna. Nu väntar jag på att karln ska komma hem med friterade räkor till mig, blir kokade grönsaker till för min del. :) Äter faktiskt aldrig riset när jag köper thaimat, om det inte är någon slags soppa. Vatten dricks till! Bästa törstsläckaren. Iskallt ska det va.


 

Min bebis <3


Imorgon blir det badhuset med lillsyrran, bada bubbelpool och basta. Vet inte om vi ska simma något, men det märks väll. :)

Av Mikaela Bengter - 9 december 2012 14:32

Slapp i soffan idag hela dagen bara! Vi var och letade thaimat tidigare idag men eftersom att det inte fanns något öppet så blev det en varsin kebabrulle istället. Och som vanligt äter man bara upp halva. Så sjukt mycket mat ju :)


 


Sitter i soffan under filten och fryser, funderar på att gosa ner mig i sängen en sväng. Sjukt trött också! Eller om jag ska ta och kolla på gårdagens avsnitt av julkalendern som jag missade hälften av. Just nu vill jag mest bara sova. Tror jag lånar M's knä en liten stund.



Av Mikaela Bengter - 9 december 2012 14:14

 


Fint i sommar garderoben :) fast inget jag kommer att klicka hem, har inte råd. Kanske kommer att köpa senare dock, om något finns kvar.

Av Mikaela Bengter - 8 december 2012 21:25

Ni har väll förresten inte missat att om man handlar för 1000kr på elbastardo i december så får man en goodiebag värd 300kr?


Det var precis vad jag gjorde ikväll. Pappa var snäll och sa att om inte mina pengar hinner komma så skulle han lägga ut till mig. :) Så jag klickade hem detta!


 

Av Mikaela Bengter - 8 december 2012 21:08

Hej allihopa! Vet att jag varit dålig på att svara på kommentarer, men har varit hos pappa hela dagen så har inte haft tid eller dator. Men ska läsa bloggar snart :) pappa fyller ju år imorgon så jag och lillasyster har varit hos han hela dagen och myst. Köpte med oss mat och fika också. Åt mat, fikade, julpyntade och avslutade med en liten kopp glögg. Presenten vi hade med oss måste jag ju säga att han blev mer än glad över, så kul att se att han uppskattar allt vi hittar på :) man blir så glad! Våran älskade pappa <3


Jajjemen, fuskade med lite fika idag ;)

 


 


 


 


<3


Kom nyligen hem till karln min igen så det blir väll bara slapp i soffan med en film ikväll eller något liknande :) hoppas ni alla har en fin helg. Måste även passa på att gratta min Maria på hennes dag idag! Hoppas du haft en underbar dag vännen min :) love you <3

Av Mikaela Bengter - 8 december 2012 10:55

Igår mötte jag upp lillsyrran klockan 13 nere på mora för att åka hem till mig. Fixade med pappas present, åt lunch, tog en promenad till dollar och sen hem till mig igen. Åt mat, snackade tatueringar och kollade på burlesque. :) Var en helt okej fredag! Karln min jobbade från tidigt på morgonen till 00 på kvällen, fy fan. Idag får han förhoppningsvis vara hemma och då ska vi passa på att ha en riktig myskväll!


Låg två små paket i brevlådan och väntade på mig :) mina vantar har äntligen kommit!

 


Och det snygga halsbandet från ebay :)

 


Present till pappa från mig och lillsyrran, haha inget får knappt plats i korgen :p ligger glögg och massa annat under allt det där också :)

 


Vi var ju på dollar en sväng, så jag fyndade lite :)

 


 


Gjorde julmust i sodastreamen och det smakar ju nästan exakt som den köpta, mycket mindre kalorier bara ;) så tummen upp på det! (y) Och burlesque var ju hur bra som helst, fattar inte att vi inte sett den förr?! :O Så där fick jag en till favoritfilm :)



Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards