mikaelapetra

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

2013

Av Mikaela Bengter - 30 december 2012 20:17

Jag läste en status på facebook tidigare idag där en av mina bekanta skrivit att han stör sig så på alla som sitter och skriver liknande "2012 suger, 2013 snälla bli bra" hela tiden och att det faktiskt blir vad man gör det till. Att om man fortsätter i samma mönster och gör likadant och betér sig likadant så sitter man ju faktiskt fortfarande i samma situation som man alltid gjort. Och jag kan ju faktiskt inte annat än att hålla med honom, livet kanske inte alltid blir vad man gör det till, men så länge man är positiv och gör något åt sina problem så förändras det ju faktiskt. Det är ju bara DU som kan göra något åt din situation.


Och jag har iallafall bestämt mig, det här året kommer att vara mitt år! Det här året kommer bli så jäkla awesome, jag är redo nu.


Välkommen 2013!


 

 
 
Emma

Emma

30 december 2012 21:34

Gör det! Den är gör bra!
Och jag håller inte med. :p Det är inte bara upp till en själv alltid. Tyvärr spelar det roll vad andra gör för val i livet. Du vet nog vem jag syftar på. ;) Sen med pappa. Han kan inte göra nått åt sin cancer så det är bara att hoppas på att cellgifterna tar. Och massa annat. Hehe.
Gott nytt år. <3

http://Www.eembla.blogg.se

Mikaela Bengter

31 december 2012 14:23

Med detta inlägg syftade jag mest på andra saker, som träning tex, utbildningar och sånt :) när det gäller sjukdomar och sånt så är det ju klart att ingen kan rå för det, man kan ju inte bestämma om man ska vara frisk eller inte. Hoppas verkligen att han blir frisk snart fina Emma. Och gott nytt år på dig med! :) kram

 
Rockabilly Pinup Girl

Rockabilly Pinup Girl

31 december 2012 09:06

SV: Okej det låter ju trevligt :) själv så ska man på fest inne i stan så vi får hoppas det blir bra :)

http://hotrodgirl.blogg.se

 
Betty Bones

Betty Bones

2 januari 2013 20:36

Well said! Jag blir irriterad på alla "nytt år ny start, SNÄLLA BLI BRA 2013", life's what you make it, som du säger.

Svar: Eller hur :D

http://bettybones.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Bengter - 17 januari 2013 17:57

NYA BLOGGEN HITTAR NI HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Av Mikaela Bengter - 14 januari 2013 22:37

Hej, var ett tag sedan jag uppdaterade här, men har inget internet på min dator hemma, inge vidare via telefon :p men ska skaffa snarast! Är hos lillsyrran och lånar hennes dator som är trögast i världen just nu :) haha.    Snart har jag iallafal...

Av Mikaela Bengter - 2 januari 2013 21:56

Detta har jag sysslat med ikväll! Just nu ligger det på torkning, får se om det blir ett till lager sen eller ikke!         Just ja, fick hem grejjerna från ginatricot också!     ...

Av Mikaela Bengter - 30 december 2012 19:59

Hej. Sov hemma hos pappa inatt igen med lillsyrran, igår var vi och hälsade på faster en sväng, åt mat där och hade trevligt, blev även bjudna på glass.   Älskade pappa hemma hos faster igår, helt inne i Harry Potter, haha. <3       ...

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards