mikaelapetra

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Fredag

Av Mikaela Bengter - 28 december 2012 18:48

Haft en helt underbar gårkväll och dag idag! Sov över hemma hos pappsen med lillsyrran min. Igår hälsade vi på hos faster då våran kusin Micke kommit dit för att hälsa på, var hur trevligt som helst. Hemma hos pappsen fikade vi och kollade på någon film på tvn, efter det spelade vi fia med knuff, kan ni gissa vem som vann? ;)


 


Denna dagen började med att gå ner och äta frukost, för mig blev det vörtlimpa x2 med julskinka och senap på och ett glas oboy till.


 


Efter att vi ätit frukost tog vi på oss kläderna och gick ut för att kolla hur det såg ut i garaget, tvättstugan, jordkällaren och lillstugan :) jag och pappa ska göra iordning garaget och jag har till och med fått mig en egen arbetsbänk ;)


 


   


Sen blev det sparkåkning med lillsyrran innan faster och Micke kom på besök, jag kände mig som ett litet barn igen, inte åkt spark på år! Men skojj var det :) vi åkte ner till vattnet och fotade lite. Och raceade med sparken såklart ;) haha!


  


 


 

Såå vackert!

 

 

 

 









 
 
Emma

Emma

28 december 2012 19:40

Gud va mysigt han det ut att bo!

http://Www.eembla.blogg.se

 
Emma

Emma

28 december 2012 20:41

Det är inte alltid iphonen vill skriva det jag skriver. Va mysigt han SER ut att bo ska det ju stå. Hihi.

http://Www.eembla.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Bengter - 17 januari 2013 17:57

NYA BLOGGEN HITTAR NI HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Av Mikaela Bengter - 14 januari 2013 22:37

Hej, var ett tag sedan jag uppdaterade här, men har inget internet på min dator hemma, inge vidare via telefon :p men ska skaffa snarast! Är hos lillsyrran och lånar hennes dator som är trögast i världen just nu :) haha.    Snart har jag iallafal...

Av Mikaela Bengter - 2 januari 2013 21:56

Detta har jag sysslat med ikväll! Just nu ligger det på torkning, får se om det blir ett till lager sen eller ikke!         Just ja, fick hem grejjerna från ginatricot också!     ...

Av Mikaela Bengter - 30 december 2012 20:17


Jag läste en status på facebook tidigare idag där en av mina bekanta skrivit att han stör sig så på alla som sitter och skriver liknande "2012 suger, 2013 snälla bli bra" hela tiden och att det faktiskt blir vad man gör det till. Att om man fortsätte...

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards