mikaelapetra

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Gamla foton och en mysig lördag

Av Mikaela Bengter - 16 december 2012 11:11

Lördagen spenderades med pappa och lillasyster, vi hälsade på hemma hos faster där vi blev bjudna på lussebullar och pepparkakor, otroligt duktig hon är på att baka min fina faster! Och så hade hon fållat mina byxor jag köpte på elbastardo :)


När vi hade fikat klart hemma hos faster så åkte vi och handlade lite mat för att sedan åka hem till pappa och äta, umgås och mysa. Vi kollade på gamla foton på min farmor och farfar, även några kort på deras vänner och några släktingar. Var lite ledsamt då jag hade ett så starkt band till min farmor, hon har nästan alltid varit lite som en förebild för mig. Saknar dom sjukt mycket. <3


Såhär såg jag ut igår!

 


 


Finaste farfar <3

 


Hittade en bild på farfars far (alltså min pappas farfar) och jag har aldrig någonsin sett någon som ser så otroligt genomsnäll ut. Önskar att jag nån gång hade fått träffa honom..

 


 

Här sitter jag med min docka Skrållan och farmor och farfar <3 farmor har sytt klänningarna som jag och min docka använder på bilden. Hon sydde massor av fina små klänningar till mig och min lillasyster när vi var små.

 
 
elinor

elinor

16 december 2012 14:11

men snyggg brud!!

Tack! :D ja det är det bästa som finns :)
Ja de blir det nog, bara jag börjar jobba efter mitt schema så har jag lite dagar lediga :)

http://rockabillyrules.blogg.se

 
Sandra

Sandra

16 december 2012 18:30

: ]]

http://castlefreak.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Bengter - 17 januari 2013 17:57

NYA BLOGGEN HITTAR NI HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Av Mikaela Bengter - 14 januari 2013 22:37

Hej, var ett tag sedan jag uppdaterade här, men har inget internet på min dator hemma, inge vidare via telefon :p men ska skaffa snarast! Är hos lillsyrran och lånar hennes dator som är trögast i världen just nu :) haha.    Snart har jag iallafal...

Av Mikaela Bengter - 2 januari 2013 21:56

Detta har jag sysslat med ikväll! Just nu ligger det på torkning, får se om det blir ett till lager sen eller ikke!         Just ja, fick hem grejjerna från ginatricot också!     ...

Av Mikaela Bengter - 30 december 2012 20:17


Jag läste en status på facebook tidigare idag där en av mina bekanta skrivit att han stör sig så på alla som sitter och skriver liknande "2012 suger, 2013 snälla bli bra" hela tiden och att det faktiskt blir vad man gör det till. Att om man fortsätte...

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards