mikaelapetra

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

Smink mink

Av Mikaela Bengter - 1 december 2012 22:50

Hade tänkt slänga upp detta inlägg tidigare idag, men fick aldrig tid för det. Men nu så, lets go! Tog bilder på mina favorit produkter ur min sminkväska just for you guys.


 


 

(Från vänster till höger uppifrån och ner)


1. En plumping lipglaze från eyeslipsface.co.uk

2. H&M's ögonbrynspenna, som jag tror dom slutat med :@

3. Ett "nude" läppstift jag fick i min sista glossybox

4. Liquid eyeliner från eyeslipsface.co.uk, h&m's är ännu bättre!

5. Isadoras wig wham mascara, älskarn!

6. Figs & Rouge balm, använder jag på mina läppar.

7. Jelly pong pongs lip frosting, doftar hubba bubba.


Använder bara foundation och puder om jag ska använda mig av ögonskugga, annars tycker jag bara att det är onödigt. Just sayin'.


JO! Har ett coca cola lip gloss jag ääälskar, med en pinuppa på. Mhm, mm!

 
 
Rockabilly Pinup Girl

Rockabilly Pinup Girl

2 december 2012 10:12

Sv: ja :) hehe oj blandade ihop den med min gamla eftersom den hette likadant men den tog jag bort igår, för den jag har nu har jag haft längst och trivs bäst med den :)

http://rockabillypinupgirl.blogspot.se

 
Jannica

Jannica

2 december 2012 13:04

Vet du några bra sidor man kan beställa smink från? Elf va jag missnöjd med ;) Har en ögonskuggapalett från mac eller va de heter, superbra men vill ha meeeer, som håller hela dagen ;)

http://jannicaaenneby.blogg.se

 
Meela

Meela

2 december 2012 16:24

sv: nej tyvärr så jobbar jag inte där! just nu går jag hemma och är mamma ledig som det så fint heter. Men det skulle vara ett kanon trivsamt ställe att jobba på :)
Ja. tror allt att julkalendern kan bli något allt :D
Åhh vill med ha en fin nescesär till mitt smink, som just nu är minnemaliskt.
Kram

http://cherriegirl.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Bengter - 17 januari 2013 17:57

NYA BLOGGEN HITTAR NI HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Av Mikaela Bengter - 14 januari 2013 22:37

Hej, var ett tag sedan jag uppdaterade här, men har inget internet på min dator hemma, inge vidare via telefon :p men ska skaffa snarast! Är hos lillsyrran och lånar hennes dator som är trögast i världen just nu :) haha.    Snart har jag iallafal...

Av Mikaela Bengter - 2 januari 2013 21:56

Detta har jag sysslat med ikväll! Just nu ligger det på torkning, får se om det blir ett till lager sen eller ikke!         Just ja, fick hem grejjerna från ginatricot också!     ...

Av Mikaela Bengter - 30 december 2012 20:17


Jag läste en status på facebook tidigare idag där en av mina bekanta skrivit att han stör sig så på alla som sitter och skriver liknande "2012 suger, 2013 snälla bli bra" hela tiden och att det faktiskt blir vad man gör det till. Att om man fortsätte...

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards