mikaelapetra

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Mikaela Bengter - 1 december 2012 22:50

Hade tänkt slänga upp detta inlägg tidigare idag, men fick aldrig tid för det. Men nu så, lets go! Tog bilder på mina favorit produkter ur min sminkväska just for you guys.


 


 

(Från vänster till höger uppifrån och ner)


1. En plumping lipglaze från eyeslipsface.co.uk

2. H&M's ögonbrynspenna, som jag tror dom slutat med :@

3. Ett "nude" läppstift jag fick i min sista glossybox

4. Liquid eyeliner från eyeslipsface.co.uk, h&m's är ännu bättre!

5. Isadoras wig wham mascara, älskarn!

6. Figs & Rouge balm, använder jag på mina läppar.

7. Jelly pong pongs lip frosting, doftar hubba bubba.


Använder bara foundation och puder om jag ska använda mig av ögonskugga, annars tycker jag bara att det är onödigt. Just sayin'.


JO! Har ett coca cola lip gloss jag ääälskar, med en pinuppa på. Mhm, mm!

Av Mikaela Bengter - 1 december 2012 22:44



 


Gillar dom två första tröjorna högst upp skarpt, men blir inge mer shopping för min del på ett tag nu. Klickade hem ett par vantar från sweetpoison tidigare ikväll, 79kr. Så vettigt av mig. Mina händer fryser sönder i denna kylan!

Av Mikaela Bengter - 1 december 2012 19:58

Kom nyss hem till karln igen efter att ha umgåtts med pappa, lillasyster och faster hela dagen. Har varit såå mysigt! Blev glöggmys hemma hos min fina faster och när vi väl kom hem till pappsen så åt vi lite, plockade upp massa av hans saker och sen blev det till att titta på julkalendern tillsammans i soffan med en till liten kopp glögg, såå gott! :)


Får hoppas på att vi snart städat klart hos pappa så att vi kan hjälpa honom att julpynta sen! Kommer bli så himla mysigt där :) Imorgon ska vi hem till mig och hämta den där fåtöljen jag tog hem i veckan och lite mer julpynt och köra hem det till pappa sen. Ryktades även om att han skulle bjuda oss på mat imorgon :)


Köpte med oss en bukett rosor till faster.


 


 

Av Mikaela Bengter - 1 december 2012 12:25

Så går det när man är rastlös med stort R! Bahahaha. Painted my claws yesterday, yes I did. Mhmm! Purple sprinkles it is.



Av Mikaela Bengter - 1 december 2012 08:35

Ni missar väll inte första avsnittet av grevens återkomst? ;) det gör då inte jag iallafall! Så det kör jag på nu, och några satsumas till frukost ;)


 

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards