mikaelapetra

Alla inlägg under november 2012

Av Mikaela Bengter - 28 november 2012 16:57

Hej! Saknar min dator så jag kan blogga på riktigt och läsa era bloggar, ska se om det hinns med en sväng ikväll. Idag har jag varit på min arbetsträning och efter det umgåtts med mamma. Lämnade in min ansökan och så hjälpte jag henne att hitta en julklapp till lillsyrran och så har vi varit på tre olika "loppisar", jag fick med mig en ball gammal plåtburk hem, älskar att den är så sliten :)

Av Mikaela Bengter - 27 november 2012 21:31

Okej, nu vill jag fråga er läsare en sak. Var i hela friden får jag tag på detta halsband? Har googlat som en galning ikväll och det verkar inte finnas nånstans. Bilden är tagen från elbastardo, men där finns det inte kvar. PLEEEASE HELP ME!



 




Och så tänkte jag höra om det är någon som möjligtvis är sugen på en "frågestund" här på bloggen? :)

Av Mikaela Bengter - 27 november 2012 21:28

 

Sött från candiedpoison :) 

Av Mikaela Bengter - 27 november 2012 14:13

Efter att ha tagit en promenad hem till lillsyrran kör vi på en liten lunch :) norpade åt mig sista tidningen av detta nummer inne på ATG. ;) Fanns ingen annan kvar, brukar föredra Z annars!

Av Mikaela Bengter - 27 november 2012 14:08

Mötte upp lillsyrran nere på Mora, gick in på skohuset en sväng och kunde inte låta bli dessa skor då dom var så billiga! Snygga också dessutom och stadiga att gå i. :D

Av Mikaela Bengter - 27 november 2012 14:03

Av Mikaela Bengter - 26 november 2012 21:58

Fick mer pengar än väntat denna månad, så jag unnade mig en baseball tee också ;) fasen så gött!


 

Ink

Av Mikaela Bengter - 26 november 2012 15:30

Ringde föresten David idag, men han är uppbokad fram till februari så jag skulle höra av mig till honom då. Litar inte på att någon annan tatuerare kan göra den lika bra som han kommer att göra, absolut inte. Finns ingen här i närheten som jag skulle våga ge det uppdraget. Slänger upp några tatueringar som han gjort så får ni se varför! Fick höra att han tydligen är skandinavisk mästare i tatuering också.


Edward Scissorhands som ni ser på första bilden sitter på min lillasysters arm! Så GRYM!


 


 


 


 

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards