mikaelapetra

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Mikaela Bengter - 26 november 2012 21:58

Fick mer pengar än väntat denna månad, så jag unnade mig en baseball tee också ;) fasen så gött!


 

Ink

Av Mikaela Bengter - 26 november 2012 15:30

Ringde föresten David idag, men han är uppbokad fram till februari så jag skulle höra av mig till honom då. Litar inte på att någon annan tatuerare kan göra den lika bra som han kommer att göra, absolut inte. Finns ingen här i närheten som jag skulle våga ge det uppdraget. Slänger upp några tatueringar som han gjort så får ni se varför! Fick höra att han tydligen är skandinavisk mästare i tatuering också.


Edward Scissorhands som ni ser på första bilden sitter på min lillasysters arm! Så GRYM!


 


 


 


 

Av Mikaela Bengter - 26 november 2012 14:30

Säger då bara en sak, ska aldrig mer ut och gå i uggs! Kom precis in igen efter min powerwalk, var skönt med luft iallafall. Men som sagt, uggs är då inge vidare att promenera i, haha. Fy fasen vad ont jag fick i vaderna så fort jag ökade takten, jävla skitskor. Men har ju tagit hem alla mina andra skor, så det var då bra mycket bättre än ingen promenad alls. Med bra musik i lurarna funkar allt! Sen kanske jag överdriver lite med takten emellanåt, men jag gillar när det känns.


Väntar just nu på ett samtal från min älskade pappa. <3 Ska väll fortsätta lyssna på musik och börja plocka lite här hade jag tänkt.


Pw

Av Mikaela Bengter - 26 november 2012 13:43

Promenix dax!

Av Mikaela Bengter - 26 november 2012 11:22

Här sitter jag, snart halv tolv och försöker få i mig min grötfrukost, ingen bra aptit idag känner jag.. mådde kasst igårkväll, vet inte vad det är :S kanske håller på att bli sjuk :/ anyways, hade tänkt att jag skulle ha gått upp i tid idag för att gå ett ärende och ta en långpromenad inne i Mora. Vaknade inte förrns klockan var halv elva, då ringde jag lillsyrran och hade ett väldigt intressant samtal med henne i ca en halvtimme. Får ta det där imorrn istället, idag får jag väll vara här ute.. fokusera på att äta regelbundet och kanske ta en promenad här? Ännu gladare är jag över att snön börjat komma, även om det är lite. Happy chick! Måste skaffa mig ett par täckbyxor också så jag har något att ha på mig då vi ska ut på äventyr i vinter. Wiiihiii :) Till helgen flyttar världens bästa pappa hit helt också :D Finns massor att vara glad över nu!


 

En bild på pappa som ung, love you daddy! <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards