mikaelapetra

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Tatuerings snack

Av Mikaela Bengter - 25 november 2012 15:51

Hallå! Har precis käkat med karln min, blev bara bullens korv med bröd idag, fast grovt bröd för min del. Bättre än ingenting iallafall. Idag har jag och lillsyrran varit hemma hos mig och slagit in julklappar och snackat tatueringar. Och nu har jag äntligen bestämt mig för ett till motiv som ska vara en del av min framtida sleeve. Jag har haft panik länge över att jag inte vetat vilket motiv jag ska välja, så idag satt vi oss i soffan och letade inspiration ur mina tatuerings tidningar. Jag har hittat ett motiv som känns väldigt, väldigt mig nu och känner mig helt hundra på att jag vill ha just det motivet. Det är faktiskt en målning, mer säger jag inte ännu ;) men det kommer dröja ett tag innan jag gör den, tatueraren som jag har valt är en kille som är sjukt duktig på realism och man lär boka honom långt i förväg för att hinna få en tid. David Hamrin heter han, från västerås, även han som gjort min lillsyrras porträtt av Edward Scissorhands. Så jäkla grym! Så jag kommer att ta kontakt med honom i veckan.


Har även planerat två tatueringar till som jag ska göra innan denna pga att dom inte är speciellt dyra. Den ena ska sitta på sidan av vänster vad och den gör jag nog redan i januari här i mora om det finns tid, är bara en tribal, men den kommer att betyda väldigt mycket. Och den andra kan man väll säga att den är som två tatueringar och den kommer att vara som ett avslut på min sleeve, som dock är långt ifrån klar än. Ni får se när det är gjort :) Har iallafall tänkt mig att göra tribalen i januari och den/dom andra i februari om det finns tid. Så den där målningen som jag pratat om blir nog inte av förrns nästa sommar/höst skulle jag tro. Kommer nog bli rätt dyr dessutom då den kommer att vara i färg.


Slänger upp några bilder på dom jag har än så länge!


 


 


 


Ellen Westholm, zoi tattoo sthlm har gjort mina rosor och Magnus på redhot i mora har gjort resten av dom! Ellen har dock flyttat till malmö så hon finns inte kvar i sthlm längre.

 
 
Betty Bones

Betty Bones

25 november 2012 18:34

Svar: Jag tycker honung har en förmåga att sjunka till botten igen

http://bettybones.blogg.se

 
Sandra

Sandra

27 november 2012 15:55

så jävla nice !

http://castlefreak.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Bengter - 17 januari 2013 17:57

NYA BLOGGEN HITTAR NI HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Av Mikaela Bengter - 14 januari 2013 22:37

Hej, var ett tag sedan jag uppdaterade här, men har inget internet på min dator hemma, inge vidare via telefon :p men ska skaffa snarast! Är hos lillsyrran och lånar hennes dator som är trögast i världen just nu :) haha.    Snart har jag iallafal...

Av Mikaela Bengter - 2 januari 2013 21:56

Detta har jag sysslat med ikväll! Just nu ligger det på torkning, får se om det blir ett till lager sen eller ikke!         Just ja, fick hem grejjerna från ginatricot också!     ...

Av Mikaela Bengter - 30 december 2012 20:17


Jag läste en status på facebook tidigare idag där en av mina bekanta skrivit att han stör sig så på alla som sitter och skriver liknande "2012 suger, 2013 snälla bli bra" hela tiden och att det faktiskt blir vad man gör det till. Att om man fortsätte...

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards