mikaelapetra

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Mikaela Bengter - 22 november 2012 20:42

Haft en helt okej dag, varit på min arbetsträning och skrattat ihop med Tina. Det finns en tjej som går där ute som heter Sandra och har autism, hon är så himla go och rolig, lyser verkligen upp stället! Har märkt att hon verkar tycka om mig väldigt mycket, frågar mig tusen frågor om allt man kan tänka sig varje gång jag är där, kommer fram och kramar mig och idag talade hon om för mig att hon tycker att jag är så liten och söt :) haha, såå go! Hon har också sagt flera gånger att hon vill att jag ska bli hennes personliga assistent. :)


Efter arbetsträningen så kom mamma och hämtade mig, drog på morastrand och fixade ett andrahands kontrakt och så åkte vi till st mikaels skolan för att fixa fram mina betyg, så jag kommer att få dom hemskickade. Var hem till storasyster med familj och hälsade på, lunch och lite gos med Melvin.


 


Var till om igen och hämtade en gratis fåtölj som ska hem till pappa och så hann vi in på dollar en sväng, fick med mig en julstjärna att ha i köksfönstret och en tomtemor och tomtefar, haha sjukt söta :)


 


Nu har jag precis kommit hem till karln efter att ha ätit ihop med lillsyrran hemma hos mig. Gjorde torsk i ugn med räk&dill sås och kokta grönsaker.


Jag har gått här och funderat i flera dagar varför jag hade gått upp ett kg sist jag vägde mig när jag precis börjat äta hälsosamt, undrat och funderat fram och tillbaka utan att hitta ett enda fel. Nu ikväll när vi kom hem till karln så frågade jag honom om jag skulle väga mig ikväll eller vänta till helgen innan jul, han tyckte att jag kunde göra både och.. så jag ställde mig på vågen.. och gissa vad?! Jag har gått ner 2kg!! Hell fucking YES! Det var nog som mamma sa, kroppen behövde tid för att ställa om sig. Nu vet jag iallafall att jag gör rätt :) har ju faktiskt gått lite efter vad som står i häftet jag tog med mig hem från vårdcentralen! HÄRLIGT! För er som skulle vilja ha tips på några knep så kommer jag göra ett inlägg här på bloggen om det :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards