mikaelapetra

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Mikaela Bengter - 19 november 2012 22:30

Kom nyss hem till karln igen efter att ha varit och hälsat på hos mamma en kort sväng! Hade fått hem en superfin klänning som jag vann på tradera för några veckor sedan, började faktiskt fundera på vart den tagit vägen, men herrejösses vad fin den är! Sitter som en smäck! En liten svart med en dragkedja i silver fram, med lite bredare axelband. Helnöjd tjej vill jag lova.


Just nu sitter vi bara i soffan, kollar på fina bilar och funderar på om vi kanske borde krypa ner snart. Imorgon tar jag bussen hem till Maria och hälsar på henne och Theodore. Ska gå upp tidigt så att jag får tid att äta frukost i lugn och ro och ringa några samtal ang två stycken utbildningar.



 

Bild tagen från google

Av Mikaela Bengter - 19 november 2012 18:49

Efter mitt möte på arbetsförmedlingen idag gick jag förbi försäkringskassan en sväng och sen åkte jag och mamma hem till storasyster med familj och hälsade på :) jätte mysigt! Lite lek med Linus, en nyttigare fika och massa mys med Melvin. Alltid lika trevligt att hälsa på hos dom :)


Nu har jag och karln slängt oss i soffan efter att ha ätit världens dunder middag i form av pannbiff och en supergod sås som mamma lärt mig göra, jag åt grönsaker till och karln fick mos.



Av Mikaela Bengter - 19 november 2012 12:03

Haha mitt lilla djur! Sjukt hur glad man kan se ut ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards