mikaelapetra

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Hellbent for speed

Av Mikaela Bengter - 18 november 2012 20:22

Soffhäng hela kvällen! Läst bloggar och kollat på solsidan. Imorgon ska jag upp och göra mig iordning för ett besök på arbetsförmedlingen, prata om lite utbildningar, första gången jag ser fram emot ett besök där. Min karl gjorde mig sjukt mega glad idag och klickade hem väskan nedan till mig som en tidig julklapp :) fy fasen så fin den äär!



 

Får nog vara snäll och ordna en riktig myskväll för honom någon dag snart. Vi ska väll bara fortsätta slappa här ikväll, spela lite yatzy och vändtia innan vi kryper ner under täcket. :)

 
 
Sandra

Sandra

18 november 2012 20:48

förbannat nice !

http://castlefreak.bloggplatsen.se

 
Maddii

Maddii

18 november 2012 21:18

Åh den var grymt snygg! :)

http://maddiie.blogg.se

 
Maddii

Maddii

18 november 2012 21:28

Sv: tack för tipset ska kolla in det sen :)

Jag såg inte första twilight filmen förens 1 år efter att den släpptes för jag tyckte det vart så hypat att åh det är så himla bra o du måste se den osv. Vart bara så anti då men sen fastnade jag som en fura för de :P

Mja jag gick till hårfrissan och färgade mitt hår rött men jag tycke inte det satt bättre för det. Men och andra sidan har jag rätt knepigt hår, har tydligen glashår vilket gör att det tar jätte lång tid och hur många färgningar som helst innan färgen sätter sig ordentligt i håret :/

http://maddiie.blogg.se

 
mamma wild

mamma wild

19 november 2012 05:55

sv: Tack så mycket! :} Ja.. Det är ju lite trist om man inte kan riktigt :/ bra att du gillar den här bloggportalen :}

http://mammawild.blogg.se

 
Meela

Meela

19 november 2012 20:00

sv: tackar så hemsket mycket :)

vilken underbar snygg väska! lycko ost :D
Kram Meela

http://cherriegirl.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Bengter - 17 januari 2013 17:57

NYA BLOGGEN HITTAR NI HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Av Mikaela Bengter - 14 januari 2013 22:37

Hej, var ett tag sedan jag uppdaterade här, men har inget internet på min dator hemma, inge vidare via telefon :p men ska skaffa snarast! Är hos lillsyrran och lånar hennes dator som är trögast i världen just nu :) haha.    Snart har jag iallafal...

Av Mikaela Bengter - 2 januari 2013 21:56

Detta har jag sysslat med ikväll! Just nu ligger det på torkning, får se om det blir ett till lager sen eller ikke!         Just ja, fick hem grejjerna från ginatricot också!     ...

Av Mikaela Bengter - 30 december 2012 20:17


Jag läste en status på facebook tidigare idag där en av mina bekanta skrivit att han stör sig så på alla som sitter och skriver liknande "2012 suger, 2013 snälla bli bra" hela tiden och att det faktiskt blir vad man gör det till. Att om man fortsätte...

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards