mikaelapetra

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Mikaela Bengter - 18 november 2012 20:22

Soffhäng hela kvällen! Läst bloggar och kollat på solsidan. Imorgon ska jag upp och göra mig iordning för ett besök på arbetsförmedlingen, prata om lite utbildningar, första gången jag ser fram emot ett besök där. Min karl gjorde mig sjukt mega glad idag och klickade hem väskan nedan till mig som en tidig julklapp :) fy fasen så fin den äär!



 

Får nog vara snäll och ordna en riktig myskväll för honom någon dag snart. Vi ska väll bara fortsätta slappa här ikväll, spela lite yatzy och vändtia innan vi kryper ner under täcket. :)

Av Mikaela Bengter - 18 november 2012 15:45

Äntligen är jag och lillsyrran nästan klar med alla julklappar för i år! Vi köper alla tillsammans och vi har bara tre stycken kvar att köpa. Till mormor, faster och Anders (mammas gubbe). Vi var tidiga ute i år, men så himla skönt att slippa tänka på sånt i sista sekund! Vad vi har köpt till alla tänker jag inte avslöja här ifall någon skulle råka se det. Men till lilla Melvin köpte vi iallafall detta;



 




Av Mikaela Bengter - 18 november 2012 09:50

Slänger upp några bilder på mig från i somras i brist på annat! Min lillasyster är den duktiga fotografen som tagit varenda bild förutom den första mobilbilden högst upp till vänster.


 


 


 

Saknar det där röda håret faktiskt, så jobbigt att hålla det snyggt bara!

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards