mikaelapetra

Alla inlägg under november 2012

Av Mikaela Bengter - 30 november 2012 20:05

Haha ååh, han är ju så söt! Detta hittade vi inne i sovrummet :) med tungan nere i täcket och allt!


 


 


Söthög <3

Av Mikaela Bengter - 30 november 2012 19:45

Provat kläderna nu och dom satt precis som dom skulle! :) Har faktiskt tagit lite halvtaskiga mobilbilder så ni får se ;) och jag tycker allt magen börjar se lite mindre ut! Går väldigt bra med kosten för mig iallafall. Blir inte så många promenader nu dock i snöstormen. Får skaffa mig ett hopprep ;)


 


 


Jag har storlek M på toppen och linnet och storlek S på tröjan. Så om jag går ner mina kilon till sommaren så kan jag nog fortfarande använda allt. :)

Av Mikaela Bengter - 30 november 2012 18:44

Precis kommit hem till karln min igen. Blev bjuden på smörgåstårta hemma hos storasyster med familj, gott! :) En liten bit kan jag faktiskt unna mig när någon fyller år. Grattis igen Dennis, och tack för fikat! :)


 


Hade fått hem två paket idag också, från sweetpoison! Allt var ju såå snyggt :) har dock inte provat något än, men tror att allt kommer sitta som jag vill. :)


 


 


Ååh, kan ju inte annat än att vara glad nu! :D







Av Mikaela Bengter - 30 november 2012 15:14

Jag och lillsyrran har precis kommit hem till henne efter att ha sprungit runt nere på Mora. Lagas lite mat nu och sen blire kalas! Eftersom att vårat apotek nere på Mora suger och inte hade produkterna jag letade så fick det bli dessa nedan istället. Blev även en vinflaska och tre nya lack :)

Av Mikaela Bengter - 30 november 2012 09:44

Mornin'! Har nyss ätit frukost och ska strax göra mig iordning för att åka in till mora. Ska köpa med mig en blomma till Dennis och så ska jag på apoteket, ta ut medicin till min näsa/öron och leta rätt på apolivas styling powder och hårspray! Har hört att dom ska vara bra. Och till ett bra pris också.



 

Av Mikaela Bengter - 29 november 2012 21:35

 


Ååh, kan hitta minst tusen saker på nätet som jag vill ha!

Av Mikaela Bengter - 29 november 2012 18:30

Hänger i soffan hemma hos karln! Idag var jag på min arbetsträning i en och en halv timme längre, fast jag slutade tidigare, men gjorde Tina sällskap. Haha, garvar mycket gör vi iallafall och det är ju bra ;D vi väljer ju inte dom finaste ordvalen precis. Anyways, hänga i soffan resten av kvällen! Är sjukt trött.


Imorgon ska jag hem till storasyster med familj för att hälsa på då hennes karl fyller år. Trevlans! Efter det blire nog en mysig soffhängar kväll hemma hos karln. Och på lördag ska jag till pappa och mysa med han och lillasyster, hjälpa till att plocka upp saker och julpynta. Hoppas också att jag får träffa min fina faster och ge henne en stor bukett med blommor då hon varit jätte dålig och legat på lasarettet i veckan. Har varit såå orolig! Min älskade faster <3


Bjur på denna från imorse!


 


Av Mikaela Bengter - 28 november 2012 19:22

Köpte dessa örhängen på tradera igår, ynka 20kr! Haha, tyckte dom var asballa. Jag har ju tagit ur mina 16mm pluggar för någon månad sedan och dom har redan dragit ihop sig rejält! Men jag ska köpa minitunnlar att ha i dom med vanliga örhängen igenom.


 


Hittade föresten det där las vegas halsbandet tack vare Maddie på ebay alldeles nyss, 50kr med frakt, helt suveränt! Fattar dock inte varför jag inte tänkte på ebay själv liksom, kollade ju både tradera och etsy igårkväll.. haha, snacka om att vara trögtänkt!

Presentation


What doesnt kill you makes you stronger.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards